Název: Analytické CRM v bankovnictví
Překlad názvu: Analytical CRM in banking
Autoři: Nebřenský, Aleš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Ing. Petr Matuštkí, NESS, (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikace dolování dat; CRM; Customer Intelligence; segmentace zákazníků; sklon zákazníka k nákupu; udržení zákazníků; CRM; Customer Intelligence; customer retention modeling; customer segmentation; data mining applications; propensity to buy modeling

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7754

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6444


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet