Název:
Vliv reklamy na zákazníka při výběru cestovní kanceláře
Autoři:
Doležalová, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Doležalová, M. Vliv reklamy na zákazníka při výběru cestovní kanceláře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Cílem této bakalářské práce je analýza vlivu reklamy na zákazníka. Pomocí výzku-mu je zjištěno, jaké reklamní motivy zaujmou zákazníky nejvíce. Práce má dvě části (teoretickou a praktickou). Teoretická část vysvětluje základní marketingové, sociologické a psychologické pojmy. Praktická část se skládá z marketingového výzkumu, jeho výsledků a návrhů v oblasti nízkonákladové reklamní kampaně pro vybranou cestovní agenturu.Doležalová, M. The effect of advertising on the customer in selecting the travel agency. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2014. The aim of this Bachelor's thesis is analysis of the effect of advertising on the customer. Thanks to the research is determined what advertising motives interest customers the most. The thesis has two parts (theoretical and practical). The theoretical part explains basic marketing, sociological and psychological terms. The practical part composes of marketing research, its conclusions and proposals in the area of low cost advertising campaign for a selected travel agency.
Klíčová slova:
cestovní agentura; marketing; marketingový výzkum; psychologie reklamy; reklama; spotřební chování