Název:
Využití nástrojů elektronického marketingu v malé B2B firmě
Autoři:
Pokorný, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vytvořením komplexní e-marketingové kampaně pro B2B společnost Data Elektronik, spol. s r.o. V první části je podrobně sepsán přehled nástrojů digitálního marketingu a B2B prostředí. Navazuje na ni situační analýza společnosti, která ústí ve SWOT analýzu. Následně je vytvořena kampaň, která využívá kanály SEO, PPC, sociální sítě a e-mail, doplněné digitální analytikou.The Bachelor's thesis deals with the development of a comprehensive e-marketing campaign for the B2B company Data Elektronik, spol. s r.o. The first part includes a detailed overview of the tools of digital marketing and the B2B environment. It is followed by a situation analysis of the company that results in a SWOT analysis. Subsequently, a campaign is prepared using SEO, PPC, social networks and e-mail, complemented with digital analytics.
Klíčová slova:
B2B; digitální marketing; e-mailing; kampaň; PPC; SEO; sociálni sítě