Název:
Spotřební chování na trhu sušenek a oplatek v Jihomoravském kraji
Autoři:
Tran, Thu Trang Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] TRAN, T. T. Spotřební chování na trhu sušenek a oplatek v Jihomoravském kraji. Bakalářská práce. Brno, 2017. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním na trhu se sušenkami a oplatkami, se zaměřením na Jihomoravský kraj. Práce se sestává ze dvou celků. První část obsahuje teoretický přehled zmíněné problematiky, která přibližuje chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, popisuje typy nákupu, funkce obalu nebo důležitost reklamy produktů. V druhé polovině textu je pomocí dotazníkové šetření zjišťována například frekvence nákupu, přibližný měsíční výdaj spotřebitele za sušenky a oplatky v Jihomoravském kraji, preference spotřebitelů týkající se značky, původu nebo složení těchto výrobků. Cílem je dále stanovení míry důležitosti obalu nebo role propagace v prodeji.TRAN, T. T. The consumers´ behaviour on the market of biscuits and wafers in South-Moravian region. Bachelor thesis. Brno, 2017. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. The work consists of two parts. The first part contains a theoretical overwiew describing consumer´s behaviour, consumer´s purchasing decisions, types of purchase, function of packaging and importance of advertisement. In the second part is using questionnaire survey which analyzes purchase frequency, approximate expense of the consumer for biscuits and wafers per month in South-Moravian region, consumer´s preferences associated with the brands, origin and structure of these products. The aim is determining a degree of importance of the packaging or promotion in the sale.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; spotřební chování; sušenky a oplatky