Název:
Využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole
Autoři:
Steiner, Jan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce řeší využití digitálních technologií učiteli při výuce na střední škole. Cílem bylo zhodnocení získaných poznatků z hlediska technologické a pedagogické orientace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše z dostupné literatury a odborných publikací významných autorů zabývající se proble-matikou digitálních technologií. Empirická část je zaměřena na digitální technologie a její využitelnost učiteli při své profesní činnosti na střední škole. Zjištěné výsledky kvalitativního výzkumu doplňují teoretickou část o rozšiřující realitu panující na střední škole.The bachelor thesis deals with the use of digital technologies by teachers in teaching at high school. the aim was to evaluate the acquired knowledge in terms of technological and pedagogical orientation. The work is divided into theoretical and practical part. In the theore-tical part, a literary search was created from the available literature and professional publi-cations of important authors dealing with the issue of digital technologies. The empirical part is focused on digital technologies and its usability by teachers in their professional activities in high school. The results of qualitative research complement the theoretical part with the expanding reality prevailing in high school.
Klíčová slova:
blended learning; didactic technical means; didaktické technické prostředky; digital education strategy; digital technologies; digitální technologie; e-learning; education; eTwinning; gramotnost; internet; literacy; M-learning; Moodle; strategie digitálního vzdělávání; technologicky a pedagogicky orientovaná vymezení; technology and pedagogical orientation; vzdělávání; Wiki