Název: Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Autoři: Buabeng, Juana Asamoah
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: chování spotřebitele; consumer behaviour; family and friends; Ghana; influencers; influenceři; názoroví vůdci; opinion leaders; reference groups; referenční skupiny; rodina a přátelé; social factors; social media; sociální faktory; sociální média

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=105605

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-643860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet