Název:
Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně
Autoři:
Kreizlová, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Kreizlová M., Spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v městě Brně. Bakalářská práce. Brno: PEF MENDELU v Brně, 2015. Bakalářská práce se věnuje problematice spotřebitelského chování zahraničních studentů v AR 2015 při trávení volného času v městě Brně. V teoretické části práce je zpracována problematika cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu, marketingového výzkumu a spotřebitelského chování. V hlavní části práce je vymezena nabídka volnočasových aktivit TIC města Brna a mezinárodních studentských klubů ISC, které poskytují možnosti v oblasti trávení volného času zahraničním studentům. Pomocí kvantitativního výzkumu jsou zjištěny preference a spotřebitelské chování zahraničních studentů při trávení volného času v Brně. Za pomoci získaných dat je provedeno doporučení pro oblast marketingu TIC města Brno na zlepšení služeb této cílové skupině.Kreizlová M., Consumer Behaviour of Foreign Students During Leisure Activities in Brno. Bachelor thesis. Brno: PEF MENDELU in Brno, 2015. Bachelor thesis is concerning consumer behaviour of foreign students during leisure activities in Brno in academic year 2015. In theoretical part is processed problematic of tourism, services marketing, tourism marketing, marketing research and consumer behaviour. In main part of the thesis is defined offer of Tourist Information Centre Brno and offer of International Student Clubs which provide opportunities for foreign students during their leisure time. Via quantitative research are detected preferences and consumer behaviour of foreign students during leisure activities in Brno. Through gained data is done marketing proposal to Tourist Information Centre Brno in field of services improvement for the target group.
Klíčová slova:
Brno (Česko); cestovní ruch; marketing cestovního ruchu; marketing služeb; marketingový výzkum; spotřebitelské chování; zahraniční studenti