Název: Vliv online komunikace na tvorbu obchodní strategie
Autoři: Růža, Štěpán
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: consumer behaviour; electronics market; Facebook; generace Y; generation Y; Instagram; mileniálové; millennials; nákupní chování; online communication; online komunikace; online marketing; social networks; sociálni sítě; trh s elektronikou

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=102154

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-643339


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet