Název:
Marketingová strategie restauračního zařízení Bohéma pro zlepšení ekonomických výsledků
Autoři:
Šílová, Dominika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Šílová, D.: Marketingová strategie restauračního zařízení Bohéma pro zlepšení ekonomických výsledků. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2014 Bakalářská práce charakterizuje restaurační zařízení Bohéma ve městě Brně. Posuzuje úroveň poskytovaných služeb z pohledu zákazníka, navrhuje marketingová opatření, která povedou ke zvýšení spotřebitelské poptávky a k dosažení kladného ekonomického výsledku - zisku v silném konkurenčním prostředí, v němž se Bohéma nachází. V práci je rozpracována marketingová komunikace a propagace, jakožto významný faktor zvyšování tržeb a nezbytný předpoklad pro pozitivní hospodářský výsledek.Šílová, D.: A marketing strategy of the restaurant complex Bohema to improve economic outcomes. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2014. The Bachelor's thesis characterizes restaurant complex Bohemia in the city of Brno. It evaluates the quality of services offered from the customer's point of view, makes mar-keting suggestions on how to increase customer's demand and achieve positive econom-ic outcomes-increased profits in a strong competitive environment in which Bohemia operates. The thesis in depth outlines marketing communication and materials as im-portant factors in a profit increase and a necessary prerequisite of positive economic outcomes.
Klíčová slova:
cestovní ruch; dotazník; marketing; marketingová strategie; restaurační zařízení; SWOT analýza