Název:
Návrh marketingové strategie společnosti Winside s.r.o. s důrazem na komunikaci
Autoři:
Šnajdar, Michal Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Šnajdar, M. Návrh marketingové strategie společnosti Winside s. r. o. s důrazem na komunikaci. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2014. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie společnosti Winside s. r. o. s důrazem na komunikaci. Cílem marketingové strategie je zvýšení povědo-mí o společnosti. První část zpracovává teoretická východiska pro vymezení zkou-mané problematiky bakalářské práce a základních pojmů vztahujících se k vybranému tématu. Druhá část práce obsahuje analýzy makro a mikro prostředí podniku a následně také návrh marketingové strategie, pomocí nástrojů internetového marketingu.Šnajdar, M. Design of marketing strategy Winside s. r. o. with an emphasis on communication. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2014. The bachelor thesis deals with marketing strategies Winside s. r. o. with an emphasis on communication. The aim of marketing strategy is to increase awareness of the company. The first part presents the theoretical basis for defining the issues examined thesis and basic concepts related to the selected topic. The second part contains the analysis of macro and micro enterprise and also the design of marketing strategies using the tools of internet marketing.
Klíčová slova:
analýza; B2B; marketingová komunikace; optimalizace pro vyhledávače; PPC; webové stránky; Winside