Název:
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Autoři:
Bachledová, Tatiana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bachledová, T. Chování spotřebitele při online nákupu oděvů. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele při online nakupování oděvu prostřednictvím aplikací. Cílem je navrhnout obecná doporučení vedoucí ke zlepšení pro provozovatele aplikací, ale i pro spotřebitele. Pro naplnění tohoto účelu byla zpracována literární rešerše, analýza trhu a také bylo využito dotazníkové šetření (n=258) a hloubkové rozhovory (n=8). Na základě dotazníkového šetření bylo vytvořeno pět segmentů, které jsou blíže popsány v části „Vlastní práce“. V návrhové části je sepsáno několik návrhů a doporučení pro aplikace i internetové obchody, které se týkají zejména využívání nástrojů marketingové komunikace a zároveň zavedení funkcí sloužících pro zefektivnění nákupního procesu a zvýšení spokojenosti zákazníků.Bachledová, T. Consumer behaviour in the online apparel market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis deals with consumer behaviour on apparel market. The aim is to make general recommendations for improvement for application operators as well as for consumers. To fulfill this purpose, a literature research, market analysis, questionnaire survey (n=258) and in-depth interviews (n=8) were used. Based od the questionnaire survey, five segments were created, which are described in more detail in the section „Vlastná práca“. The design section contains several recommendations for applications and online stores, which relate mainly to the use of marketing communication tools and the introduction of fucntions to streamline the purchasing process and increase customer satisfaction.
Klíčová slova:
consumer behaviour; e-commerce; online nákupní aplikace; online shopping app; segmentace; segmentation; spotřebitelské chování