Název:
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví výcviku psů
Autoři:
Kotrbová, Nikola Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce si klade za cíl vytvořit vhodná marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví výcviku psů. V části literární rešerše je charakterizována problematika marketingového výzkumu, výcviku psů a marketingu ve výcviku psů. V rámci vlastního zpracování je pak stěžejní primární výzkum provedený formou dotazníku se zaměřením na majitele psů a statistické vyhodnocování dat z dotazníku. Na závěr jsou pak na základě zjištěných informací formulovány návrhy vhodných marketingových doporučení pro toto odvětví.The thesis aims to develop appropriate marketing recommendations for the dog training business sector. The literature search section characterizes the issues of marketing research, dog training and marketing in dog training. The actual work then focuses on primary research conducted in the form of a questionnaire focusing on dog owners and statistical evaluation of the questionnaire data. Finally, suggestions for appropriate marketing recommendations for the industry are then formulated based on the information gathered.
Klíčová slova:
dog training; marketing recommendations; marketing research; marketing služeb; marketingová doporučení; marketingový výzkum; service marketing; výcvik psů