Název:
Správanie spotrebitel'a pri nákupe mliečnych produktov v maloobchodnom reťazci Tesco
Autoři:
Moravčíková, Mária Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2015. Bakalářská práce je zaměřená na in store komunikaci, spotřebitelské chování při nákupu mléka a mléčných produktů v prodejně Tesco. Je založená na faktorech, které ovlivňují spotřebitele při nákupu, jako jsou cena, značka, obal a podpora prodeje. Dále se zabývá visual merchandisingem a jeho vlivem na chovaní spotřebitele. Na získaní údajů k marketingovému výzkumu byl použitý osobní dotazník, který vyplňovali zákazníci přímo v prodejně při nákupu. Výsledky jsou zobrazené v grafech a následně analyzované.Consumer behavior buying milk product in string of retail Tesco. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. The bachelor thesis is focused on in store comunication, consumer´s behaviour during shopping for milk and milk products in a Tesco shop. It is based on factors, which influence the consumers during purchasing, such as price, packaging and sales promotion. Furthermore it is dealing with visual merchandising and its influence on behaviour of consumers. Personal questionnaire, which was filled out by customers in the shop during purchasing, was used for gathering statistical data on behalf of marketing research .The results are displayed on graphs and afterwards analysed.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; mléčne výrobky; nákupní chování; spotřebitel