Název:
Propagácia prostredníctvom sociálnych médií
Autoři:
Hurtová, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na propagaci vybraného subjektu prostřednictvím sociálních sítí. V literární části se seznámíme s problematikou marketingové komunikace, elektrického marketingu, sociálních médií, sociálními sítěmi a jejich vzájemnými vztahy. Práce je blíže soustředěna na popis konkrétních typů sociálních sítí a blogů. Hlavním cílem mé práce je zpracování marketingové kampaně v prostředí sociální sítě Facebook. Subjektem kampaně je brněnská svatební agentura Bridee. Obsahem marketingové kampaně je seznámení se s projektem Bridee.cz a propagace prostřednictvím Facebooku. Při vypracování využíváme služby Google Analytics a Facebook Insights. Výsledky graficky znázorňujeme a popisujeme. V závěru práce jsou formulovány možné formy propagace do budoucna.The bachelor thesis is focused on the promotion for selected subject through social network. In the literary section are discussed problems of marketing communication, online marketing, social media, social networks and their relationship. In the work are more described various types of social networking sites and blogs. The main aim of this work is to design a marketing campaign through social network Facebook. The subject of the campaign is wedding agency Bridee, which is based in Brno. The content of marketing campaign is to describe project Bridee.cz and its promotion through social network Facebook. We are using Google Analytics and Facebook Insights. The results are represented in graphic form with appropriate descriptions. And in the end, in the part of conclusion, we are formulated the possible forms of promotion of our subject in the future.
Klíčová slova:
blog; facebook; marketingová kampaň; marketingová komunikace; online marketing; sociálni sítě; sociální média