Název:
Fotografie a její role v komerčních komunikacích
Autoři:
Adámek, Stanislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou role fotografie v komerčních komunikacích. Vymezuje funkce, zařazení a význam fotografie pro reklamu, Public Relations, nová média nebo packaging. Práce také probírá jednotlivé nosiče obrazových sdělení, fotografii z hlediska cílové skupiny, nebo výzkumy efektivity obrazových vyjádření. Závěr práce je věnován praktické části, a sice komerční fotografické produkci. Celá práce je pojata ze strany komerčních komunikací a fotografie je zde dosazována jako pomocný nástroj.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7741