Název:
Návrh propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s.
Autoři:
Kočí, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu propagační politiky pro hotel KOZAK INVEST a.s. se zaměřením na pronájem vlastního sálu. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, marketingové komunikaci a internetovému marketingu. V praktické části je analyzováno vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza vnějšího prostředí je zaměřena na analýzu odvětví, speciálně na konkurenci. Analýza vnitřního prostředí se soustřeďuje na marketingový mix a na propagační aktivity podniku. Dále je identifikována cílová skupina vlastního sálu. Na základě provedených analýz a identifikaci cílové skupiny jsou předloženy konkrétní návrhy a doporučení pro propagační politiku.The main goal of this bachelor thesis is to devise proposal of promotional policy for the hotel KOZAK INVEST a.s. focusing on own hall rental. First theoretical part of this thesis deals with concept of company promotion policy, marketing communication and focus on online marketing. In the following practical part is analyzed the external and internal influences of the assessed company. The analysis part of the external conditions concern with the processing of raw parsing of the branch, especially on the rival companies. Following analysis of the internal influences is focused on the marketing mix and promotional activities of the company. Assessment of main target groups for hall rental is a contribution of this bachelor thesis. The outcome of the performed analyses and identification of the target group is specific proposals and recommendations for the promotion policy presented.
Klíčová slova:
hotel industry; hotelnitcví; internetový marketing; marketing communication; marketing služeb; marketingová komunikace; online marketing; promotion; propagace; services marketing