Název:
Aplikace řízení změn při implementaci elektronických faktur ve firmě
Autoři:
Knotková, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své bakalářské práci se zabývám využitím oblasti managementu, která se nazývá řízení změn, v procesu zavádění elektronických faktur ve firmě. Cílem bylo aplikování veškerých nabytých poznatků na vybranou společnost. Práce podrobně vymezuje termín řízení změn a zahrnuje typové rozdělení elektronického způsobu přenosu fakturovaných dat, také popisuje jeho výhody a nevýhody oproti fakturo-vání papírovému. Praktická část se opírá o řízený rozhovor se zaměstnancem vy-brané společnosti. Práci završuje vyčíslení nákladů, které společnost musí vyčlenit a taktéž úspory, jež vybrané řešení přináší.The subject of my bachelor's thesis is utilization of change management in introducing E-invoicing to businesses, and the application of all acquired knowledge to a particular company. The study thoroughly defines the term 'change management', divides electronic interchange of invoice data into specific subtypes, and describes said process's advantages and disadvantages in comparison to paper invoices. The second part of my study focuses on practical application and is based on a structured interview with an employee of a selected company. The thesis concludes with evaluating necessary expenses, and resources thusly saved.
Klíčová slova:
digitalizace faktur; EDI; elektronická fakturace; elektronický podpis; formát PDF; Lewinův model řízené změny; změna; řízení změn