Název: Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Autoři: Menšíková, Klára
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: cestovní ruch; chování spotřebitele; consumer behaviour; destinace; destination; destination management; destination marketing; management destinace; marketing destinace; tourism

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=99096

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-640943


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet