Název:
Zhodnocení potřeb v rámci marketingového mixu univerzity, propagace novými médii a tvorba audiovizuálních spotů univerzity
Autoři:
Hostička, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hostička, P., Zhodnocení potřeb v rámci marketingového mixu univerzity, propagace novými médii a tvorba audiovizuálních spotů fakult MENDELU. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. Bakalářská práce pojednává o využití nových médií při propagaci Mendelovy univerzity v Brně a jejích fakultách. Teoretická část je souhrnem informací z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Důraz je kladen na internetový marketing. Vlastní práce se zabývá zhodnocením stávající situace na Mendelově univerzitě v Brně, návrhem kampaně pro jednotlivé fakulty a jejich realizací.Hostička, P., Evaluation of needs within the bounds of university's marketing mix, promotion through new media and production of audio-visual spots of Mendel University in Brno. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2013. The thesis deals with utilization of new media in promoting Mendel University in Brno and its respective faculties. The theoretical part deals with the terms of marketing and marketing communications, mainly emphasizing Internet marketing. Thesis itself evaluates the current situation at Mendel University, each faculty's campaign's proposal, and its subsequent implementation. Lastly, analysis is conducted and success of these proposals evaluated.
Klíčová slova:
internet; internetový marketing; marketingový mix; propagace fakulty; propagace univerzity; propagační video; sociální média