Název:
Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledajícím práci
Autoři:
Fencl, Martin Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] FENCL, Martin. Zvýšení míry konverze u webu pro prodej služeb lidem hledají-cím práci. Brno, 2015. 155 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D. Tato práce je zaměřena na zvyšování konverzního poměru webových služeb, které jsou určeny pro osoby hledající práci. Teoretické základy nezbytné pro plánování marketingového výzkumu, uživatelského testování, implementace vylepšení služby a A/B testování jsou shrnuty v kapitolách 2, 3, 4 a 5, zatímco další kapitoly dokumentují provedený výzkum, který vedl k identifikaci faktorů, jež pozitivně ovlivňují konverzní poměr.FENCL, Martin. Web based services' conversion rate improvement. Brno, 2015. 155 s. Diploma thesis. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fa-kulta. Thesis supervisor Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D. This thesis is focused at topic of conversion rate improvements in web based services for people seeking jobs. Theoretical basis required for planning of mar-keting research, user testing, implementation of improvements of the service and A/B testing are summarised in chapters 2, 3, 4 and 5 while following chap-ters document practical research, which lead to identification of factors that positively affect conversation rate.
Klíčová slova:
internetový marketing; konverzní poměr; Uživatelské testování