Název:
Návrh marketingové strategie pro prodejnu s nábytkem
Autoři:
Štěpánek, Dominik Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce popisuje problematiku tvorby marketingové strategie vybraného podniku, jehož hlavní náplní je prodej dřevěného a čalouněného nábytku. Práce je členěna na dvě části – teoretickou část, která definuje základní marketingové pojmy, nejčastěji používané analýzy, strategie, aktuální trendy v tvorbě marketingových strategií a část praktickou, kde jsou získané informace z části teoretické aplikovány pro vytvoření komplexní analýzy podniku. V závěru práce jsou aplikované marketingové analýzy zhodnoceny a komentovány. Hlavním cílem práce je vytvoření komplexní, efektivní a přínosnou marketingovou strategii pro zlepšení tržní pozice vybraného podniku.The thesis describes the problematics of making a marketing strategy from a chosen company whose main purpose is the sale of wooden and upholstered furniture. The thesis is divided into two sections – a theoretical part which defines the basic marketing concepts, the most used analysis, strategies, current trends in designing a marketing strategy and a practical part where all the gained information from the theoretical part is applied to create a complex analysis of the company. In conclusion, the applied analysis is evaluated and commented. The main goal of the thesis is to create a complex, effective and beneficial marketing strategy to improve the company’s position on the market.
Klíčová slova:
4C; 4S; 5F; 7P; analýza podniku; company analysis; furniture; marketing; nábytek; PESTLE; strategie; strategy; SWOT