Název:
Marketingová komunikace města Žďár nad Sázavou se zaměřením na cestovní ruch
Autoři:
Marečková, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat současnou situaci města Žďár nad Sázavou a jeho marketingovou komunikaci v oblasti cestovního ruchu. Na základě získaných výsledků navrhnout doporučení pro řešení zjištěných nedostatků. Analýza je provedena prostřednictvím vyhodnocení sekundárních dat, výsledků provedeného mystery shoppingu a řízených rozhovorů. S ohledem na informace poskytnuté představiteli města je vypracován návrh komunikačního mixu destinace se zaměřením na cestovní ruch.The main aim of the bachelor thesis is to analyze current situation of the town of Žďár nad Sázavou and its marketing communication in tourism. Based on the obtained results, the aim is to suggest some recommendations for resolving identified deficiencies. Analysis is performed through the evaluation of secondary data, results of performed mystery shopping and managed interviews. There is a draft of communication mix with a focus on tourism, with regard to information provided by town representatives.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinace; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový výzkum