Název:
Uplatňovánie organizačnej kultúry, komunikácie a event marketingu vo vybranej obchodnej spoločnosti
Autoři:
Križanová, Simona Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Vytvoření stabilní a efektivní organizační kultury a komunikace řadíme mezi jednu z nejdůležitějších podmínek pro optimální zabezpečení toku všech informací a činností podniku. Úroveň zkoumaných faktorů se neprojevuje pouze spokojeností zaměstnance ve firmě, ale také se to odráží v naplnění potřeb a tužeb zákazníka. Prostřednictvím správně použitých komunikačních médií můžeme docílit zvyšování povědomí o značce, posílení firemního image, poskytnutí užitečných informací, což by mělo v konečném důsledku vést k vyvolání zájmu zákazníka o nabízený produkt. Cílem diplomové práce je návrh na zlepšení současného stavu v oblastech organizační kultury, komunikace a event marketingu ve společnosti Mast-Jaegermeister SK/CZ s.r.o. Prioritou výzkumného problému je zejména úspěšnost a efektivnost konkrétního, zkoumaného eventu, nazývaného Jägermeister komando, který slouží jako propagační akce na posílení image společnosti, zvýšení povědomí o značce, a v neposlední řadě podnícení prodeje. První část diplomové práce sestává z teoretických poznatků dosažených prostudováním knih, různých odborných článků a literatury publikovaných českými, slovenskými i zahraničními autory. Druhá část diplomové práce je zaměřena na charakteristiku společnosti, její organizační kultury a použitých marketingových nástrojů, a zejména analýzu uskutečněných eventů, zahrnující možná opatření a vylepšení zkoumané problematiky. Výstupem této práce bude vyhodnocení zkoumaných aspektů a úspěšnost primárního eventu spolu s možnými návrhy na zlepšení řešené problematiky.Creating a stable and effective organizational culture and communication is one of the most important conditions for optimal flow of all information and activities of the company. The level of the factors examined is not only reflected in the satisfaction of the employee in the company but also it is reflected in the fulfillment of the customer's needs and desires. Through the involvenment of the proper communication media can be increased brand awareness, strengthened the corporate image, provided useful information which could ultimately lead to the customer interest about the offered product. The aim of the Master's thesis is a proposal to improve the current state in the areas of organizational culture, communication and event marketing in the company Mast-Jaegermeister SK/CZ s.r.o. The priority of the research problem is in particular the success and effectiveness of a specific, researched event, called the Jägermeister commando, which serves as a promotional event to strengthen the company's image, increase brand awareness and stimulate sales. The first part of the thesis consists from the theoretical knowledge achieved by studying books, various professional articles and literature published by Czech, Slovak and foreign authors. The second part of the thesis is focused on the characteristics of the company, its organizational culture and used marketing tools, and especially the analysis of realized events, including possible measures and improvements of the issue. The output of this work will be the evaluation of the investigated aspects and the success of the primary event together with possible suggestions for improving the problem.
Klíčová slova:
communication; communication mix; event; event marketing; external communication; externí komunikace; internal communication; interní komunikace; komunikace; komunikační mix; organizational culture; organizační kultura