Název: Návrh online marketingové kampaně pro daný podnikatelský subjekt
Autoři: Zahradníčková, Barbora
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google Ads; internet promotion; internetová propagace; marketing communication; marketingová komunikace; McKinsey 7S Framework; McKinseyho model 7S; online marketing; Porterův model pěti hybných sil; Porter’s five forces model; Sklik; specialty coffee; výběrová káva

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=96756

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-638913


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet