Název:
Strategická analýza firmy Happy English
Autoři:
Blašková, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je provést strategickou analýzu a navrhnout strategické alternativy pro rozvoj firmy Happy English. Vnější prostředí firmy bylo analyzováno s využitím STEPE analýzy a Porterova modelu 5 hybných sil. Při analýze vnitřního prostředí byl využit rozšířený Marketingový mix 7P. Identifikované faktory byly aplikovány v maticích EFE a IFE, a poté ve Vnitřně-vnější matici. Doporučení pro rozvoj firmy bylo navrženo z generických strategií podle Ansoffa.The aim of this work is to perform a strategic analysis and propose strategic al-ternatives for the development of the Happy English company. The external envi-ronment of the company was analysed using the STEPE analysis and Porter's five forces. The extended Marketing Mix 7P was used in the analysis of the internal environment. The identified factors were applied in EFE and IFE matrices, and then in the Internal-external matrix. Recommendations for development of the business were designed from generic strategies according to Ansoff.
Klíčová slova:
Ansoff matrix; Ansoffova matice; EFE matice; EFE matrix; IE matice; IE matrix; IFE matice; IFE matrix; marketing Mix 7P; marketingový mix 7P; Porter´s five forces; Porterův model 5 hybných sil; STEPE analysis; STEPE analýza; strategic analysis; strategická analýza