Název:
Spotřebitelské chování u daného segmentu zboží
Autoři:
Opršalová, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním ve vztahu k biopotravinám. Popisuje základní pojmy, cíle, legislativu a značení biopotravin na území České republiky a evropské úrovni. Hlavní částí práce je část empirická, kde je na základě dotazníkového šetření zanalyzováno spotřebitelské chování a vyhodnoceny faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu biopotravin. Diskuze obsahuje porovnání výzkumu s podobnými výzkumy realizovanými v Hong Kongu a Vídni.The bachelor thesis is dealing with consumer behaviour in relation to organic food. Describes the basic concepts, objectives, legislation and marking of organic food in the Czech Republic and European level. The main part is the empirical part, which, based on the survey, analyses consumer behaviour and provides information about factors that influence consumer behaviour. Discussion contains research comparison with similar research studies in Hong Kong and Vienna.
Klíčová slova:
biopotraviny; ekologické zemědělství; marketing; marketingový mix; spotřebitelské chování