Název:
Dopady COVID-19 na loajalitu a spokojenost návštěvníků hotelových služeb
Autoři:
Kubrakova, Darya Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá dopady Covid-19 na spokojenost a loajalitu ná-vštěvníků hotelových služeb. Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat nejvýznamnější změny v chování návštěvníků hotelových služeb u vybraného seg-mentu způsobené pandemií Covid-19. K dosažení tohoto cíle se používali vlastní dotazníková šetření, výsledky, které byly zhodnocené pomoci kontingenčních ta-bulek. Také byly vypracované otázky pro managery hotelových zařízení, aby se dalo porovnat situaci z jejich pohledu a pohledu hostů. Na závěr bylo vytvořeno doporučení pro ubytovací zařízení s cílem zvýšit spokojenost a návštěvnost svých hostů.This bachelor thesis deals with the effects of Covid-19 on the satisfaction and loyal-ty of visitors of hotel services. The main goal of this bachelor thesis is to identify the most significant changes in the behaviour of hotel visitors in a selected seg-ment caused by the Covid-19. To achieve this goal, a questionnaire survey was used, the results of which were evaluated using pivot tables. Questions have also been developed for hotel facility managers to compare the situation with its views and those of the guests. Finally, a recommendation was made for accommodations in order to increase the satisfaction and demand of its guests.
Klíčová slova:
accommodation facilities; cestovní ruch; hotel service quality; spokojenost hotelových návštevníků; tourism; ubytovací zařízení