Název:
Internetový marketing pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s.r.o.
Autoři:
Doležalová, Denisa Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Doležalová, D. Internetový marketing pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro společnost BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. za použití nástrojů internetového marketingu. Na základě informací od majitele, vlastních zkušeností, analýzy vnějšího prostředí a analýzy konkurence je sestavena SWOT analýza. Z výsledků vychází návrhy a doporučení na vylepšení internetového marketingu, konkrétně návrh webových stránek, PPC reklamy, propagace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. V závěru je kalkulace nákladů souvisejících s realizací návrhů.Doležalová, D. Internet marketing for BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2018. The bachelor thesis deals with the proposal of a marketing campaign for BUKOVSKÝ cukrářství s. r. o. by using internet marketing tools. On the basis of information from the owner, own experience, analysis of the environment and analysis of competition, a SWOT analysis is compiled. The results are based on the suggestions and recommendations for improving the internet marketing, namely the website design, PPC advertising, social networking, and the collaboration with influencers. In the conclusion, we calculate the costs associated with the implementation of the proposals.
Klíčová slova:
influencer marketing; internetový marketing; nástroje internetového marketingu; PPC; propagace; sociálni sítě; SWOT analýza