Název:
Návrh komunikačního mixu pro vybranou společnost
Autoři:
Rosa, Michal Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro služby nabízené společností Magnolie. Na základě stanovení ideálního zákazníka jsou v praktické části definovány dvě cílové skupiny. Pro tyto segmenty jsou stanoveny jednotlivé komunikační nástroje, včetně jejich předpokládaných nákladů. Tyto nástroje budou zvoleny také v závislosti na fázi oslovování, ve které se zákazník nachází. Teoretická část zahrnuje teoretický výklad marketingového mixu se zaměřením na komunikační mix a jeho nástroje.This bachelor thesis proposes a communication mix for services of the Magnolie company. Customer target groups are defined by two ideal customers. There are specific communication instrumets assigned for these segments, including their anticipated costs. Selection of these instrumets will be also based on in which addressing stage the customer is. Teoretical part includes teoretical definition of marketing mix and especially communication mix and it's instruments.
Klíčová slova:
komunikační nástroje; marketingová komunikace; potencionální zákazník