Název:
Determining the reasons to buy and online marketing of nuts
Autoři:
Horáková, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] This bachelor thesis focuses on the market of nuts especially their online sales. The main objectives are to determine the reasons for buying nuts, to analyse the willingness of the population to buy food online and suggest an effective online marketing communication mix. As a practical example the researcher's former e-shop www.zdrave-mlsani.net was chosen. The theoretical basis is focused on marketing and its usage within the online environment. Practical recommendations result from a quantitative internet survey and qualitative in-depth interviews. Furthermore website analysis using Google Analytics was made.Tato bakalářská práce se zaměřuje na trh s ořechy, konkrétně na jejich internetový prodej. Hlavní cíle jsou zjistit důvody, které vedou ke koupi ořechů, analyzovat ochotu populace nakupovat potraviny na internetu a navrhnout efektivní online marketingový komunikační mix. Jako příklad byl použit bývalý e-shop autorky www.zdrave-mlsani.net. Teoretický základ této práce se zaměřuje na marketing a jeho použití v internetovém prostředí. Doporučení jsou výsledkem kvantitativního internetového šetření a kvalitativních rozhovorů. Mimoto byla provedena i analýza webových stránek za použití aplikace Google Analytics.
Klíčová slova:
e-shop; marketing; marketingový mix; online marketing; online marketingová komunikace; ořechy