Název:
Vybrané aspekty nákupného správania pri výbere dovolenky vo vztahu k CK Čedok
Autoři:
Očenášková, Klára Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Očenášková, K. Vybrané aspekty nákupního chování při výběru dovolené ve vztahu k CK Čedok. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním studentů vysokých škol při volbě jednotlivých aspektů trávení dovolené, jejího plánování, nákupu a souvisejících faktorů. Cílem je zjistit, jakým způsobem se studenti o svojí dovolené rozhodují, co a v jaké míře je ovlivňuje, a následně navrhnout doporučení cestovní kanceláři v této oblasti. V teoretické části práce jsou shrnuté vybrané poznatky z oblasti cestovního ruchu, spotřebitelského chování, marketingu a reklamy, stejně tak i současné trendy ve vztahu k cestovnímu ruchu. Praktická část je věnována vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 292 respondentů. Výsledky jsou zachyceny také v názorných tabulkách a grafech. Tvorba dotazníku pro tento účel byla konzultována s Cestovní kanceláří Čedok.Očenášková, K. Chosen aspects of consumer behaviour in the selection of holiday in relation to the Travel agency Čedok. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2014. The bachelor thesis deals with consumer behaviour of university students in the selection of particular aspects of holiday spending, its planning, purchase and related factors. The aim is to find out how students decide about their holiday, what and in what measure influences them, and consequently to propose recommendation to the travel agency in this area. In theoretical part of thesis, chosen knowledge from the sphere of tourism, consumer behaviour, marketing and advertising, as well as current trends in relation to tourism are summarised. Practical part is devoted to evaluation of performed questionnaire survey with 292 participants. The results are also represented in demonstrative tables and graphs. Formation of questionnaire for this purpose was consulted with the Travel agency Čedok.
Klíčová slova:
cestovní ruch; dovolená; marketing; marketingový mix; spotřebitel; spotřebitelské chování