Název:
Rozvoj atraktivity cestovního ruchu v kraji Vysočina se zaměřením na generaci Z
Autoři:
Svobodová, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Svobodová, K. Rozvoj atraktivity cestovního ruchu v Kraji Vysočina se zaměřením na generaci Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Práce se zaobírá možnostmi rozvoje atraktivit v Kraji Vysočina a hodnotí současný stav v kraji. V teoretické části jsou popsané základní pojmy o cestovním ruchu, destinačním managementu, atraktivitách a organizacích cestovního ruchu. Dále rozdělení a definování jednotlivých generací a marketingu. V analytické části jsou popsány faktory rozvoje Kraje Vysočina, analýza existujících atraktivit v jednotlivých okresech kraje, organizace cestovního ruchu, které v kraji působí a na základě dotazníku jsou charakterizováni návštěvníci. Návrhová část je vytvořena na základě informací z analytické části. Cílem práce je vytvořit návrh na zlepšení, který bude Kraj Vysočina činit více atraktivním pro zvolený cílový segment a zajistí tak vyšší návštěvnost kraje. Je vytvořen marketingový mix návrhu.Svobodová, K. Development of tourist attractiveness in the Vysočina Region with a focus on the Z generation. Bachelor thesis. Brno: Mendel univerzity 2020. The bachelor thesis deals with the possibilities of development of attractions of the Vysočina Region and evaluates the current situation in the region. The theoretical part describes the basic concepts of tourism, destination ma-nagement, attractions and tourism organizations. Furthermore, it sorts and de-fines the individual generations and marketing. The analytical part describes the factors of development of the Vysočina Region, analysis the existing attractions in individual districts of the region, tourism organizations that operate in the region and the visitors of the region are characterized based on the questionnaire. The suggestional part of the thesis is created on the basis of information from the ana-lytical part. The aim of the work is to create a suggestion for improvement, that will make the Vysočina Region more attractive for the selected target segment and thus provide higher tourism in the region. A marketing design mix is created.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Kraj Vysočina; marketing design mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; online promotion; online propagace; social network; sociálni sítě; tourism; tourism organizations; turistické organizace; Vysočina