Název: Společenská odpovědnost na českém trhu s oděvy
Autoři: Zahradníčková, Barbora
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: czech apparel market; fast fashion; marketing communication; marketingová komunikace; Porter's Five Forces model; Porterův model pěti hybných sil; slow fashion; social responsibility; společenská odpovědnost; sustainability; udržitelnost; český trh s oděvy

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=117535

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-636224


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet