Název:
Strategický management v podmínkách malých a středních firem v České republice
Autoři:
Houbalová, Markéta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce má za hlavní cíl sledovat aktivity v řízení vybraných malých a středních podniků v České republice. Za pomoci statistických a ekonometrických nástrojů vyhodnocuje jejich vliv na ekonomické ukazatele, které vykazovaly během sledovaného období. V úvodní části se věnuje obecně malým a středním podnikům, nejdříve je přistoupeno teoreticky a následně také prakticky k vícerozměrné regresní analýze a testování statistických hypotéz, ze kterých jsou následně v závěru práce formulována vhodná doporučení.Diploma thesis follows the options of activities in management of selected small and medium-sized enterprises in Czech Republic. Using statistical and econometric tools evaluate their impact on economic indicators during monitored period. After an introductory part that deals with general information about SMEs is first theoretically and then also practically formulated multivariate regression analysis and testing of the hypotheses from which will be subsenquently find the appropriate recommendations.
Klíčová slova:
korelace; malé a střední podniky; regresní analýza; strategický management; testování hypotéz