Název: Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Autoři: Höklová, Veronika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2C trh; e-business; e-commerce; elektronické obchodování; elektronické podnikání; factors; faktory; internet; online nákupní chování; online shopping behaviour; strategic management; strategické řízení; strategie; strategy

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=112132

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-635716


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet