Název:
Strategie podniků v elektronickém obchodování z pohledu zákazníka
Autoři:
Höklová, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnotit strategii vybraných elektronických obchodů zaměřených na online prodej sortimentu pro dům a zahradu. V teoretické části bude práce věnována pojmům, jako jsou e-commerce, e-business, strategické řízení strategie, a představení vybraných finančních ukazatelů a také faktorů, které ovlivňují online nákupní chování. Praktická část se zaměří na analýzu faktorů, jež mají vliv na zákazníka při online nakupování. Pro doplnění informací získaných v rámci bodového hodnocení využívá práce vybrané metody finanční analýzy a pracuje se sekundárními daty. Z těchto zjištění budou určeny strategické pozice jednotlivých e-shopů jak z pohledu zákazníka, tak dle finanční analýzy.The main aim of the diploma thesis is to evaluate the strategy of selected e-shops focused on online sales of assortment for home and garden. In the theoretical part, the thesis will be devoted to concepts such as e-commerce, e-business, strategic management, strategy and factors that affect online shopping behaviour. The practical part will focus on the analysis of factors that affect customers when they are shopping online. To complete all the information the financial analysis will be create. The secondary data will be used in this thesis. From all these findings, the strategic positions of individual e-shops will be determined, it will be based on the customer's point of view and also on the financial analysis.
Klíčová slova:
B2C trh; e-business; e-commerce; elektronické obchodování; elektronické podnikání; factors; faktory; internet; online nákupní chování; online shopping behaviour; strategic management; strategické řízení; strategie; strategy