Název:
Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Autoři:
Martincová, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce bude zaměřena na možnost využití guerilla marketingu v souvislosti komunikace s turisty a návštěvou Jihomoravského kraje. Ve výzkumné části bude zjišťována současná situace v této oblasti a vliv guerilla marketingu a dalších nástrojů komunikace na návštěvnost dané destinace. Data budou získána pomocí dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Cílem práce bude návrh nové nebo zlepšení stávající formy komunikace s využitím guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje.The bachelor thesis will focus on the possibility of using guerilla marketing in connection with communication with tourists and a visit to the South Moravian Region. The research part will determine the current situation in this area and the impact of guerrilla marketing and other communication tools for visit to the destination. Data will be obtained through a questionnaire survey and in-depth interviews. The aim of the work will be to propose a new or improve the existing form of communication using guerilla marketing in the promotion of the South Moravian Region.
Klíčová slova:
advertising campaign; communication tools; guerilla marketing; guerrilla marketing; Jihomoravský kraj; komunikační nástroje; nástroj propagace; reklamní kampaň; South Moravian Region; way of propagation