Název: Využití guerilla marketingu při propagaci Jihomoravského kraje
Autoři: Martincová, Aneta
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: advertising campaign; communication tools; guerilla marketing; guerrilla marketing; Jihomoravský kraj; komunikační nástroje; nástroj propagace; reklamní kampaň; South Moravian Region; way of propagation

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=99678

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-634586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet