Název: Obchodní strategie kavárny
Autoři: Hrstková, Petra
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: coffee house; extended marketing mix; external environment; financial analysis; finanční analýza; internal environment; kavárna; PEST analysis; PEST analýza; rozšířený marketingový mix; strategic management; strategické řízení; strategie; strategy; SWOT analysis; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=95793

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-634330


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet