Název:
Zlepšení konkurenceschopnosti malého podniku pomocí technik online marketingu
Autoři:
Bajaník, Miloš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bajaník, M. Zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku pomocí technik online marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Tato bakalářská práce s názvem Zvýšení konkurenceschopnosti malého podniku pomocí technik online marketingu je zaměřena na návrh online marketingové stra-tegie pro malý podnik, která má pomoci splnit jeho online marketingové cíle. Prá-ce obsahuje informace o možnostech propagace na internetu a používaných ná-strojích. V další části je analyzován konkrétní podnik a jeho konkurence. Zjištěné informace jsou využity k tvorbě online marketingové strategie, která obsahuje ná-vrhy pro zlepšení internetové propagace podniku s ohledem na jeho vytyčené cíle.Bajanik, M. Increasing the competitiveness of a small company using online mar-keting techniques. Bachelor Thesis. This Bachelor Thesis, called „Increasing the competitiveness of a small company using online marketing techniques“ focuses on proposal of online marketing strategy for a small company to help reach its online marketing goals. This thesis contains information about the possibilities of pro-moting on the Internet and used tools. The next part analyzes the specific company and its competitors. The found information is used to create an online marketing strategy that includes suggestions for improving company promotion on the inter-net with given stated Goals.
Klíčová slova:
Google Adwords; Google Analytics; kampaň; online marketing; PPC; SEO