Název:
Financování a efektivnost volebních kampaní
Autoři:
Petřík, Jan Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou vynaložených zdrojů na prezidentskou kampaň 2012/2013 jednotlivými prezidentskými kandidáty. Rešerše je zaměřena na průběh prezidentských voleb dle současné legislativy a na způsoby vedení politických kampaní. Praktická část se zabývá množstvím mediálního času získaného ve veřejnoprávních televizích a soukromých televizích jednotlivými kandidáty a porovnání získaného mediálního času s vynaloženými náklady na kampaň jednotlivých kandidátů.The bachelor thesis deals with problem of effectiveness of resources spent by the various presidential candidates in the presidential campaign 2012/2013. The re-cherché is focused on the presidential elections under the current legislation and the methods of conducting political campaigns. The practical part deals with the amount of media time obtained in the public and private televisions by individual presidential candidates and media time obtained compared with the incurred costs of the campaign of the candidates.
Klíčová slova:
kampaň; média; náklady; prezidentské volby; přímá volba prezidenta; veřejnoprávní televize; volby