Název: Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Autoři: Gažiová, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitele; communication mix; consumer; consumer behaviour; komunikační mix; sales portals; segmentace; segmentation; slevový portál; spotřebitel

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=117462

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-632419


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet