Original title: Help Desk Management
Translated title: Help Desk Management
Authors: Blížil, David ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Lyčka, Aleš (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Smyslem této bakalářské práce je popsat způsoby poskytování služeb Help Desku a navrhnout konkrétní zlepšení pro zvolenou firmu. V práci je čerpáno z pracovních zkušeností autora ve společnosti CSC. V práci se autor snaží poukázat na vhodné i nevhodné postupy. Závěr práce je zaměřen na doporučení, kterými by se vybraná firma měla řídit, pokud chce zlepšit své výsledky. Po přečtení této práce získá zájemce o problematiku Help Desků schopnost orientace v tomto oboru.
Keywords: dostupnost; Help Desk; Helpdesk; incident; SLA; ticket

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6018

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6322


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share