Název:
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie
Autoři:
Gavendová, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Gavendová, T. Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá návrhem nové marketingové strategie pro restauraci Pizzerie U Martina s.r.o. V první části práce se nachází literární rešerše, obsahující základní pojmy týkající se zvoleného tématu. Druhá část práce obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány pomocí rozšířeného mixu 7P. Dále byl proveden dotazníkový výzkum mezi stávajícími zákazníky a potenciálními zákazníky pizzerie. Pro zjištění poznatků z fungování podniku byly provedeny rozhovory s některými zaměstnanci. K dalšímu zkoumání byl použit rozhovor s majiteli podniku. Z výsledků předchozích šetření je sestavena SWOT matice. Výsledkem je tedy návrh strategií, které by měli pomoci podniku se udržet na trhu a rozvíjet se ve svém oboru a udržet si postavení v konkurenčním prostředí.Gavendová, T. Suggestion of marketing strategy for a selected company in the field of gastronomy. Bachelor thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2020. This bachelor thesis deals with suggestion of new marketing strategy for restaurant Pizzerie U Martina. In the first part of the thesis there is a literature review including basic terms related to the chosen topic. The second part contains analysis of external and internal environment. Enviromental factors are determined by SLEPT analysis. The components of the indoor environment are examined using the extanden mix 7P. It was also conducted a questionnaire survey among existing customers and potential customers of pizzeria. To deremine the knowledge of company operations were conducted interview with some employees. For next examination was used to interview with the business owners. Then the SWOT matrix is compiled from the results of previous investigations. The result is a proposal of strategies that should help the company to keep on the market and develop his businness and to maintain our position in a competitive environment.
Klíčová slova:
analysis of 7P; analysis of the external environment; analysis of the internal environment; analýza 7P; analýza vnitřního prostředí; analýza vnějšího prostředí; marketing mix; marketing research; marketingový mix; marketingový výzkum; SLEPT analysis; SLEPT analýza; SWOT analysis; SWOT analýza