Název:
Retail marketing a in-store promotion společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o.
Autoři:
Košťál, Michal Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o retail marketingu a in-store promotion. Je zaměřena pri-márně na merchandising, podporu prodeje a další vybrané aktivity. Vlastní práce je věnována společnosti Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. a vychází z velké části z praxe a osobní zkušenosti, které byly získány v zaměstnání u Samsung Electronics. Nejprve je představena společnost Samsung a jejich výše investic do marketingu v porovnání s konkurencí. Následně jsou popsány základní aktivity v retailu v České a Slovenské republice, a to především merchandising, podpora prodeje a další vybrané akce Samsungu. Cílem práce je zhodnotit efektivitu retailového marketingu Samsung v České a Slovenské republice a navrhnout taková opatření, aby firma udržela svoji konkurenceschopnost na trhu.This thesis deals with the retail marketing and the in-store promotion. It is prima-rily focused on merchandising, sales promotion and other selected activities. The work itself is devoted to Samsung Electronics Czech and Slovak s.r.o. and is mostly based on a practical experience gained from a position of an employee. Firstly, the amount of investments in marketing of Samsung in comparison with the competition is introduced. The following part describes the basic retail acti-vities across the whole Czech and Slovak republic, especially merchandising, sales promotion and other selected activities. The aim of this work is to evaluate the effectiveness of the retail marketing of Samsung for Czech and Slovak republic and to propose such measures that keep or even enhance its market competitiveness.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; merchandising; podpora prodeje; retail marketing; Samsung Electronics