Název:
Chování spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji
Autoři:
Hlavenková, Magda Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavenková, M. Chování spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu mléka v Jihomoravském kraji. Na základě výsledků marketingového výzkumu ve vlastní práci identifikujeme faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu mléka, preference spotřebitele, proč a kde spotřebitel nákup provádí a spotřebitelovi zvyklosti při nákupu. Na základě získaných dat je sestaveno doporučení pro subjekty na trhu zabývající se prodejem mléka.Hlavenková, M. Behavior of consumer when buying milk in South Moravia. Bache-lor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2015. This bachelor thesis follows up the behaviour of consumers when buying milk in South Moravia. Based on the results of the marketing research in this work I identify the factors influencing consumer's behavior when buying milk, consumer's preferences, why and where is the milk being purchased by the consumer and consumer's habits when buying milk. Based on the compiled data I formed recommendations for market players engaged in the sale of milk.
Klíčová slova:
dotazník; Jihomoravský kraj; mléko; spotřebitel; spotření chování