Original title:
Styly učení žáků střední školy
Authors:
Siatková, Monika Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou stylů učení u žáků na střední škole. Tato práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část hledá teoretická východiska sledované problematiky. Bude z mnoha úhlů pohledu vysvětlovat názory odborníků na problematiku učení žáků středních škol a také definovat proces jejich poznávání a styly jejich učení. Teoretická část bakalářské práce bude vytvořena prostřednictvím některých stěžejních metod vědecké práce, a to zejména metody analýzy odborných zdrojů a komparace myšlenek odborníků. Cílem praktické části je diagnostikovat s využitím dotazníku dle Kolba jednotlivé styly učení žáků vybrané třídy konkrétní střední školy (Střední průmyslová škola chemická, Brno). Na základě zjištěných údajů budou v závěru bakalářské práce vypracována doporučení pro vyučující dané třídy, která vzejdou z dotazníku.This bachelor thesis deals with the issues of different learning styles of students at High School. This work is divided into two parts, theoretical and practical parts. The theoretical part includes the different views of experts about the learning of secondary school students and also, defines the students learning process and style. Also it is going to explain, based on fundamental methods, the different methods of analysis of expert sources and after it is going to compare the expert's ideas. The aim of the practical part will be to diagnose the individual learning styles of learning of a particular secondary school class (The Industrial School of Chemistry in Brno). The Kolba questionnaire will be used for this. A list of recommendations, based on the obtained results from the questionnaire, will be formulated to the teachers of the selected class.
Keywords:
dotazník; styly učení; střední škola