Název:
Návrh marketingovej komunikácie wellness centra v Hoteli Podhradie
Autoři:
Žuchová, Simona Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace wellness centra v Hotelu Podhradie, což je i hlavním cílem této práce. K vytvoření návrhu byla provedena analýza současného stavu a prostředí firmy, včetně konkurence a SWOT analýzy. Díky výsledkům dotazníkového šetření byla zvolena segmentace potenciálních zákazníků a doporučené adekvátní nástroje na propagaci nových služeb. V rámci praktické části byl dále navržen vzhled jednotlivých propagačních materiálů a následně vyčíslená finanční nákladovost.Bachelor thesis deals with the proposal for marketing communications of well-ness center in Hotel Podhradie, which is also the main aim of this thesis. To develop proposals have been transferred analysis of current situation and envi-ronment of the company, including competition and SWOT analysis. Due to questionnaire survey was selected segmentation of potential customers and recommended the adequate tools to promote new services. As part of practical section were further suggested the layouts of various promotional materials and consequently the calculation of the financial cost ratio.
Klíčová slova:
Hotel Podhradie; marketingová komunikace; návrh; Považská Bystrica; propagace; wellness