Název:
Marketingová strategie cestovní kanceláře
Autoři:
Jírová, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Jirová, L., Marketingová strategie cestovní kanceláře. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem strategických opatření, která přispívají ke zlepšení marketingové strategie cestovní kanceláře Fair Travel. Proto je práce rozdělena na dvě části, a to na teoretickou část a praktickou část. První část poskytuje všeobecné informace o marketingu, stejně jako o marketingových nástrojích, které pomáhají identifikovat potenciální překážky pro další rozvoj firmy. Druhá část se týká navržení možného řešení, jak se vypořádat s identifikovanými problémy.This bachelor thesis occupies with the proposal of strategic measures contributing to improvement in marketing strategy of Fair Travel travel agency. Therefore is the thesis divided into 2 parts, namely into the theoretical and the practical part. The former provides general information about marketing, as well as marketing methods that help to identify potential barriers to the further development of the company. The latter suggests prospective solutions, how to deal with identified problems.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; marketingová strategie; marketingový mix