Název:
Distribuční strategie malého-středního vinařství
Autoři:
Mužík, Jaroslav Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Nákup přes internet se mezi českými zákazníky těší stále větší oblibě, přičemž uzavření kamenných obchodů způsobené pandemií Covid-19 tento trend ještě urychluje. Tato bakalářská práce popisuje vývoj, současný stav a trendy nejběžnějších nástrojů internetové komunikace optikou možných distribučních strategií malých a středních vinařství. Kvalitativní výzkum souboru 192 malých a středních vinařství v České republice mapuje reálné zapojení internetových kanálů do distribuční praxe z pohledu zákazníka vstupujícího na trh přes internet. V závěru práce autor potvrzuje i vyvrací předem stanovené hypotézy a představuje jak výsledky, tak i doporučení, jak lépe využít možnosti, které malým a středním vinařům internetové kanály nabízejí.Internet shopping is getting more and more popular among Czech customers. Closing of brick-and-mortar shops caused by the Covid-19 pandemic has even fastened the trend. This bachelor´s thesis describes the development, current state and trends of most common marketing communications tools from the perspective of available distribution strategies of small and medium wineries A qualitative research of 192 small and medium wineries in the Czech Republic was carried out in order to map a real usage of distribution channels from the perspective of a potential customer entering the Internet market. The last part of the thesis deals with the hypothesis, introducing the results as well as recommendations how the enterprises can use their potential of internet channel communication to the fullest.
Klíčová slova:
distribution strategy; distribuční strategie; e-shop; Internet channels; internetové kanály; Social network; sociálni sítě; vinařství; winery