Original title:
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Authors:
Kučerová, Tereza Document type: Bachelor's theses
Year:
2021
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zpracována na téma Analýza marketingu společnosti Footshop, s.r.o. se zaměřením na online marketing. Cílem této práce je tedy analýza marketingových aktivit konkrétně na internetu a následné návrhy a doporučení k vylepšení marketingu. První část práce se zabývá teoretickými východisky, konkrétně marketingovými základy s návazností na online marketing. Druhá část této práce je zaměřena na vlastní práci, kde je představena vybraná společnost, marketingová strategie a provedeno dotazníkové šetření. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení.The bachelor's thesis is elaborated on the topic of Marketing Analysis of the company Footshop, s.r.o. with a focus on online marketing. The aim of this work is to analyze marketing activities specifically on the Internet and subsequent proposals and recommendations to improve marketing. The first part of the thesis deals with the theoretical basis, specifically the marketing foundations in connection with online marketing. The second part of this work is focused on own work, where a selected company is introduced, marketing strategy and a questionnaire survey. Based on the information obtained, recommendations are proposed.
Keywords:
e-mailing; internet; marketing; marketing strategy; marketingová strategie; online marketing; PPC advertising; PPC reklama; price comparators; social networks; sociálni sítě; srovnávače cen