Název: Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotřebiteľa na slovenskom a českom trhu
Autoři: Bátorová, Monika
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: consumer behaviour; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; private label; privátní značka; qualitative research; quantitative research; segmentace; segmentation; spotřebitelské chování; traditional brand; tradiční značka

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107745

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-628927


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet